sábado, 26 de abril de 2008

Fumar tabac mata

No sabia que fer i he començat a imaginarme una campanya anti tabac, es color d'es xigarru més càlid representa s'ilusió i sa vida d'es primer xigarru que fà una persona pensant que serà superior, aquella llum que fa que l'agafis i l'encenguis i es color predominant de sa foto és com queden es pulmons d'es fumador que s'ha creat es vici destructiu i fuma durant tota sa vida sense poder triar o sense força de voluntat... ses coses que ens dominen no son bones, ieah!

5 comentarios:

tryitagain dijo...

ho son paranoies a les 3 i mija des mati..aso diu como vas xD jo de tu me pensava lu des super raton eh..xDDDDD te quederia guay :P

tryitagain dijo...

ah! me dixat que es montage esta guay, tens inspiracio a n'aquestes hores xD

tryitagain dijo...

bonu, jo mentres te compris sa des super raton y sa de liala estic contenta xDDDDDDDDDD ets tu que m'enredes jolin ¬¬

Anónimo dijo...

¬¬
sam estas bien??

moonspace dijo...

olé tiu! bon muntatgeee
q fort,ahir justament me llegia es llibre d dejar d fumar es facil si sabes como.tenia curiositat per saber q deia.
no sera per dixar es xigarrots pudents q no en fum!!jajaj
un altre cosa me fumaria ara joder.
ho dixam per dema no?
avam si duc akell regalet q et vaig prometre i qdarem dalt sabre tots! ieahhhhhhhhhhhh
fins dema crak

besouououo